Sabtu, 2 Julai 2011

Kata2 hati ku dan doa buat mu

Tiap detik dan di setiap waktu aku menahan cinta ini hanya untuk kau yang ku hajati.Biarlah aku di katakan orang tetapi hati ku tidak pernah berubah seperti  yang dulu kau tetap ku tunggu dari saat ke saat ku nanti kehadiran mu di hati amat berharga dan bermakna bagi ku kau la permaisuri tetap di ruang2 hati ku.Cinta ku bukan cinta yang ingin kecantikan mu cinta ku ingin merebut hati mu.Kau bagaikan sutra yang tiada tandingannya.
Kau  ibarat bidadari dari syurga buat ku ingin aku bersama mu hingga ke syurga menikmati kasih sayang dan cinta yang abadi.Jika kau menolak cinta ku ini aku akan terus menunggu hingga ke pintu syurga.Disaat ini ALLAH  menduga diri ku untuk mendapatkan mu akan ku rempuh segala rintangan untuk menambat hati mu.kejujuran ku terhadap mu sangat mendalam.Kata2 yang selalu berbisik dari sudut hati ku hanya menyebut nama mu.Aku faham ku bukan terbaik buat mu,tetapi ketahuilah sayang cinta ku segagah perkasa yang berperang di penuhi dengan darah merah menyinar.Takdir allah telah menjumpakan kita semula setelah bertahun terpisah namun cinta ku tetap dan utuh berdiri menantikan kehadiran mu di sisi.Doa ku kepada allah yang maha penyayang agar kita di satu kan bila tiba masanya.Kau cukup sempurna bagi ku sebagai wanita yang soleha sebagai mana yang di tuntut di dalam landasan ugama.YA ALLAH YA TUHAN KU HANYA ENGKAU YANG MAHA MENGETAHUI APA DI HATI KU DAN DI HATINYA.....ENGKAU LA YANG MENENTUKAN SEGALANYA...AKU HANYA MAMPU MERANCANG DAN BERDOA KE PADA MU YANG MAHA ESA.KERNA AKU HANYA HAMBA YANG LEMAH.YA ALLAH INZINKAN LAH AKU BERSAMA CINTAKU BUAT SELAMA2NYA..RESTUIKAN LAH HUBUNGAN KAMI AGAR HUBUNGAN  INI BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR WAKTU...IZIN KAN LA AKU MENATAP WAJAHNYA HINGGA SUJUD KU YANG TERAKHIR.DAN JIKA AKU BERGUGURAN JATUH KE BUMI.. KAU SATU KAN LAH AKU DENGAN CINTAKU DI SYURGA.....KERNA KAU YANG MAHA ADIL LAGI PENYAYANG.Aku REDHA DENGAN TAKDIR KU.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan