Rabu, 20 Julai 2011

YA ALLAH

Ya ALLAH kau ampunkanlah dosa2 ku,
aku tahu dah banyak dosa ku lakukan sepanjang hidup ku,
andainya kau ingin memgambil ku bagilah peluang pada ku
untuk aku membetulkan hidup ku agar aku dapat berdiri dilandasan mu yang benar
tidak layak ku untuk syurga mu tapi tidak sanggup aku menjadi penghuhi neraka mu
Ya ALLAH kau ampunkanlah dosa2 ku ini..kau kuatkanlah iman ku..
Ya ALLAH kau telah temukan aku dengan die seorang wanita yang cukup sempurna untuk ku
aku bersyukur kepadamu kau  berkatilah,restuilah dan peliharakanlah hubungan aku dan die..dari segala kejahatan manusia dan syaitan..jika aku pergi dulu sebelum dia kau satukan lah  aku dan die di sana nanti.
aku serahkan semua kepada kau yg maha berkuasa..hanya kau sahaja yg tahu tentang perjalanan hidup ku.aku redha dengan dengan kehendak mu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan